بهترین و خوشمزه ترین کباب های دنیا
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بهترین و خوشمزه ترین کباب های دنیا

بهترین و خوشمزه ترین کباب های دنیا

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا محبوبیت دارد، کباب می باشد. اگر دوست دارید بدانید که لذیذ ترین کباب ها در کدام کشور ها تهیه می شوند، با آژانس مسافرتی چهارفصل همراه باشید.

دونر کباب بره ترکیه ای

در کشور ترکیه می توانید خوشمزه ترین غذاها را امتحان کنید، اما محبوب ترین غذای این کشور، دونر کباب بره می باشد. حتی محبوبیت این کباب به کشور های اروپایی هم رسیده است. در واقع دونر به کبابی گفته می شود که از بریدن گوشتی که در آتش به حالت عمودی در گردش است قیمت تور دبی، تهیه می شود. این غذا را می توان به همراه سالاد، پیاز، جعفری و سماق سرو کرد.

کباب کالوآ (Kalua) برای هاوایی

بهترین و خوشمزه ترین کباب های دنیا

یکی از کباب های مخصوص که در کشور هاوایی تهیه می شود، کباب کالوآ می باشد. تهیه این کباب به این صورت است که ابتدا سنگ های داغی را داخل یک حیوان درسته قرار می دهند، سپس آن را با برگ های موز می پوشانند و در آخر در بین شن مرطوب قرار می دهند. این کباب 6 تا 7 سال طول می کشد تا پخته شود.

بارباکوآ (Barbacoa)

بارباکوآ مخصوص کشور مکزیک است. برای تهیه این کباب، ابتدا آن در بین برگ می پیچند و داخل گودالی قرار می دهند تا به آرامی پخته شود. این کباب یکی از لذیذترین و محبوب ترین کباب های دنیا محسوب می شود. برای طبخ این کباب از گوشت بز یا گاو نرخ ویژه تور دبی استفاده می کنند.

برِی (braai) کبابی فوق العاده خوش طعم در آفریقا

بهترین و خوشمزه ترین کباب های دنیا

یکی از غذاهای محبوب مردمان آفریقایی، کباب بری می باشد که معمولا هنگام دورهمی های دوستانه و فامیلی پخته می شود و یکی از معروف ترین کباب ها در بین آفریقایی ها است.

کباب پاچامانکا در کشور پرو

یکی از غذاهای سنتی مردم پرو، پاچامانکا است. مردمان این کشور علاقه زیادی به کباب دارند و به همین دلیل در طبخ کباب بسیار حرفه ایی می باشند. این کباب خوشمزه با سنگ های داغ تهیه می شود و می توان همراه آن سیب زمینی، ذرت، ترشی و حبوبات هم سرو کرد. بهترین تورهای دبی

کباب سنتی گوگیگوی کره جنوبی

بهترین و خوشمزه ترین کباب های دنیا

کباب سنتی گوگیگوی در کشور کره جنوبی تهیه می شود  و بسیار پرطرفدار است. هم چنین این کباب، در لیست بهترین و خوشمزه ترین کباب های دنیا قرار دارد و در طبخ آن از مرغ و گوشت استفاده می شود.

یاکیتوری کباب خوش عطر ژاپنی

یکی از خوشمزه ترین کباب ها در کشور ژاپن پخته می شود که یاکیتوری نام دارد. این کباب از مرغ های تکه شده بر روی زغال تهیه می شود. این غذا شبیه جوجه کباب است و طعمی فوق العاده دارد.

کباب معروف تَندور

اکثر غذاهای هندی بسیار تند هستند و طعم به خصوصی دارند. یکی از محبوب ترین کباب های هند، کباب تندور است. در تهیه این کباب خوشمزه از غذای دریایی، مرغ و گوشت های دیگر استفاده می شود. برای طبخ آن، گوشت را مقابل زغال قرار می دهند تا برشته شود. این کباب، به عنوان یکی از خوش طعم ترین کباب های دنیا شناخته می شود.

چوراسکو کبابی مردم برزیل

بهترین و خوشمزه ترین کباب های دنیا

یکی از خوشمزه ترین کباب ها را می توان در برزیل و در منطقه ای به نام چوراسکاریا پیدا کرد. کباب چوراسکو بسیار در برزیل معروف است و پیشنهاد می کنیم اگر به برزیل سفر کردید، حتما یک بار این کباب لذیذ را امتحان کنید. تور دبي نوروز ۹۸

سوولاکی یونانی کبایی با طعم ماندگار

یکی از غذاهای خیابانی یونان، سوولاکی نام دارد. این غذا یک نوع کباب فوری است که در رستوران های کنار جاده ای با تکه های گوشت و سبزیجات روی منقل تهیه می شود. روش طبخ آن به این صورت است که ابتدا گوشت ها را طعم دار می کنند و به سیخ می کشند و سپس همراه نان پیتا، سیب زمینی سرخ کرده و چاشنی های مختلف سرو می کنند.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: بهترین و خوشمزه ترین کباب های دنیا,نرخ ویژه تور دبی,بهترین تورهای دبی,تور دبي نوروز ۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: